بهبود هوش مصنوعی زال یک و زال دو

افزایش خودآگاهی زال یک به میزان ۱۵۰ درصد و افزایش تعداد کلمه برای ارسال هر پیام به ۱۰ هزار کلمه

بهبود اول: افزایش خودآگاهی زال یک به میزان ۱۵۰ درصد

زال یک، اولین مدل هوش مصنوعی ایرانی پردازش متن است که دو سال از رونمایی عمومی آن می‌گذرد. پس از نزدیک به ده سال کار تحقیقاتی، اکنون تنها و قوی‌ترین مدل هوش مصنوعی پردازش متنی ایرانی است و می‌تواند بسیاری از نیازهای فارسی‌زبانان جهان را برطرف کند.

شرکت آریا هامان مهر پارسه ، پس از بهبود عملکرد نسخه زال دو که بر بستر مدل‌های اختصاصی برای تخصص‌های مختلف مانند آموزش زبان، برنامه‌نویسی، روانشناسی، تاریخ‌پژوهی و … بود، اکنون پرکاربردترین مدل خود یعنی زال یک را نیز با افزایش پارامترهای یادگیری و افزایش چشمگیر ۱۵۰ درصدی خودآگاهی به‌روزرسانی کرده و از تاریخ ۸ مهر در دسترس هم‌وطنان گرامی قرار داده است. اکنون پیر خردمند ایران‌زمین، زال (نسخه یک)، با خودآگاهی ۱۵۰ درصدی بهتر به کاربران سامانه هوش مصنوعی ایرانی رخشای پاسخ می‌دهد و می‌توانید بهترین تحلیل‌ها را با لحن‌های مختلف دریافت کنید.

بهبود دوم: افزایش تعداد کلمات ارسالی در هر پیام به زال یک و زال دو به میزان ۱۰ هزار کلمه

با به‌روزرسانی و بهینه‌سازی مدل پردازش متنی زال، شما می‌توانید به هر دو نسخه زال یک و دو، در هر پیام تا ۱۰ هزار کلمه ارسال کنید. مدل پردازش متنی زال بدون کاهش سرعت و بدون محدودیت به سوالات شما پاسخ می‌دهد و بهترین تحلیل را روی داده‌های متنی شما ارائه می‌کند.

لیست خلاصه تغییرات

بهبودتوضیحات
افزایش خودآگاهی زال یک به میزان ۱۵۰ درصدزال یک با افزایش ۱۵۰ درصدی در پارامترهای یادگیری به‌روزرسانی شده و عملکرد بهتری ارائه می‌دهد.
افزایش تعداد کلمات ارسالی به ۱۰ هزار کلمه در هر گفتگو در زال یک و زال دوکاربران می‌توانند تا ۱۰ هزار کلمه در هر پیام به زال یک و زال دو ارسال کنند، بدون کاهش سرعت و با بهترین تحلیل.

Check Also

شهرزاد: قوی‌ترین مدل پردازش تصویر ایرانی (رخشای)

هوش مصنوعی شهرزاد یک مدل پردازش تصویر پیشرفته است که با بهره‌گیری از قابلیت‌های برتر …