آخرین وضعیت : پایداری کامل سیستم .

اختلال : مشکل در کشینگ REDIS شبکه سروری به دلیل آپگرید زیرساخت سرور ها و سرورهای پردازش تصویر شهرزاد در جهت رونمایی نسخه دوم شهرزاد

تاریخ رویداد : ۲۵ آبان ۱۴۰۲

آخرین بروز رسانی ها :
ساعت رخداد : ۳:۲۰ بامداد
ساعت پایداری کامل سیستم : ۲۱


قرار بود کاربران ما امروز با یک خبر بسیار خوب روبرو بشوند که آن هم چیزی نبود جز رونمایی از شهرزاد ۲ با قدرت پردازشی ۶ برابری نسبت به شهرزاد یک ما اواخر شب گذشته در حال افزایش شبکه سروری خود بودیم که ناگهان یکی از متغیر هایی که در نظر نگرفته بودیم یعنی کشینگ سرور های api داخلی رخشای و شبکه دیتاهای سرویس های api مشتریان ما بود که از ما خدمات می گیرند و این عامل باعث یک حادثه در حوزه پردازشی سوالات کاربران ما و شرکت های طرف قرارداد ما شد – اولیت ما از دست ندادن دیتاهای کاربران بود که اولین و آخرین اولویت ما شد ما به صورت کامل تمام تلاش خود را بکارگرفتیم که دیتا ها را بدون کوچکترین اختلالی بازیابی کنیم ولی سامانه پاسخگویی را به دلیل از دست دادن دیتا های جدید به صورت فریز در آوردیم و در ساعت ۲۱ – روز ۲۵ آبان تمام سرویس ها به صورت پایدار ریکاوری شد و از ساعت ۲۱ تمام خدمات در دسترس قرار گرفت بدون از دادن هیچگونه اطلاعات کاربران از سامانه یکپارچه سروی .

زال حتی یک کلمه را هم فراموش نکرده است !

ما اصل صداقت را همیشه رعایت خواهیم کرد و اعتقاد داریم که ارتباط ما با کاربرانمان و شرکت های همراه رابطه ای فراتر از یک خدمت ساده است .

خدمات زیر ساخت سرور های ما برای سرویس api شرکت های طرف قرارداد ما در ۲۰ روز آینده جدا خواهد شد تا اختلالی این چنین برای وب سرویس های ما پیش نیاید .

شهرزاد ۲ در سه الا چهار روز آینده با در نظر گرفتن شبکه سروری مجزا برای بار ترافیکی بالا رونمایی می شود .

از طرف تمامی همکاران از همراهی شما هموطنان قدردانی می کنیم .



اختلال : آخرین وضعیت رخشای: عدم پذیرش کاربر جدید (مشکل در زیرساخت مخابراتی کشور)

تاریخ رویداد : ۱۶ مهر ۱۴۰۲
آخرین بروز رسانی ها :

ساعت ۲۲:۲۵ : اختلال سامانه پیامکی برطرف شده و تمام بخش های مربوطه در دسترس هموطنان عزیز است .
ساعت ۲۱:۴۲ : سامانه پیامکی همچنان دچار اختلال است .

متاسفانه نزدیک به هشت ساعت است که به دلیل اختلالی که در سیستم مخابراتی سرویس دهنده پیامکی رخشای رخ داده است امکان : ثبتنام کاربر – فراموشی رمز عبور کاربر دچار اختلال گسترده شده است .

این مشکل از دسترس تیم فنی شرکت خارج بوده است و مربوط به یکی از شرکت های واسط مخابراتی بوده که سیستم یکپارچه رخشای از این سرویس دهنده برای ارسال پیامک به کاربران گرامی خود استفاده می کرده است .

تمام تلاش ما این است که هر چه سریعتر این سرویس فعال شود و شرکت واسط قول برطرف کردن این مشکل در سریعترین حالت ممکن را داده است .

وضعیت کاربرانی که قبلا ثبتنام کرده اند : بدون هیچگونه اختلال و هیچگونه محدودیت

کاربرانی که قبلا ثبتنام کرده اند بدون هیچگونه اختلالی می توانند از تمامی سرویس های سیستم یکپارچه رخشای بدون محدودیت استفاده کنند و حتی در صورت نیاز حساب خود را برای استفاده بیشتر شارژ کنند و سیستم با بالاترین بازدهی در خدمت هموطنان عزیز هست .

در صورتی که مورد مهمی وجود داشت که قطعی سرویس پیامکی سیستم باعث نارحتی شما شده است لطفا با شماره موبایلی که در رخشای ثبتنام کرده اید به شماره پشتیبانی که در پایین سایت قرار دارد با ما تماس بگیرید همکاران ما ۲۴ ساعت در زمان قطعی در کنار شما هموطنان گرامی هستند .

Check Also

ورود سامانه رخشای به تحقیقات هوش مصنوعی در حوزه های سلامت و علوم پزشکی

ورود سامانه رخشای به تحقیقات هوش مصنوعی در حوزه های سلامت و علوم پزشکی به …