رونمایی از شهرزاد هوش مصنوعی ایرانی برای تولید عکس و پشتیبانی از زبان فارسی

به لطف اعتماد کاربرانمان توانستیم شهرزادِ قصه‌گو (راوی هزار افسانه در هزار شب) را به سامانه هوش مصنوعی ایرانی رخشای اضافه کنیم تا راوی صلح و عشق باشد . شهرزاد قرار است تمام متن ها و داستان های شما را با الگوریتم های هوش مصنوعی به تصاویری شگفت انگیز تبدیل کند .

هم اکنون شما با رخش می توانید سفری به دنیایی از تجسم های شهرزاد قصه گو داشته باشید تا بتوانید به بسیاری از کلمات و جملات تجسم ببخشید .

بهبود کارایی سامانه تولید عکس با هوش مصنوعی رخشای نسخه شهرزاد

سامانه تولید تصویر با هوش مصنوعی ایرانی شهرزاد در حال تکمیل دیتابیس تصویری خود برای ایجاد تصاویر با خلاقیت بیشتر و جزئیات بهبود یافته است . برای اینکه بتوانید بهترین خروجی های تصویری از سامانه شهرزاد را داشته باشید باید در دقت کلمات استفاده شده و پرداختن به جزئیات دقت بالایی را به خرج دهید تا بهترین خروجی را داشته باشید .

سامانه شهرزاد بدون محدودیت از زبان فارسی پشتیبانی می کند و میتوانید برای ساخت تصاویر خود با هوش مصنوعی از زبان شیرین فارسی استفاده کنید .

برای بهبود تصاویر تولیدی توصیه می کنیم حتما از دستورات آماده برای پرداختن بیشتر به جزئیات استفاده کنید (کافیست روی هر کدام از دستورات که تمایل دارید به صورت دلخواه کلیک کنید) :



انتشار تصاویر تولیدی سامانه شهرزاد به صورت عمومی در صورت دلخواه کاربر

ما قابلیتی را به سامانه شهرزاد اضافه کرده ایم که می توانید در صورت تمایل تصاویر تولید شده خودتان را در بخش عمومی تصاویر تولید شده شهرزاد قرار دهید تا دیگر کاربران رخشای هم قابلیت دیدن تصاویر شما را داشته باشند .

هر زمان که تمایل داشتید می توانید وارد حساب کاربری خود شده و به تصویر مورد نظر خود رفته و تصویر مورد نظر را از حالت نمایش عمومی خارج کنید .

مسئولیت محتوا های تولیدی توسط هر کاربر بر عهده خود کاربر گرامی می باشد .

حق نشر، حقّ تکثیر یا کپی رایت تمام تصاویر تولید شده از سوی شرکت آریاهامان مهرپارسه آزاد اعلام می شود و کاربران و تصاویر منتشر شده در بخش عمومی قابلیت استفاده بدون محدودیت (copyright free) در بقیه سامانه و برنامه ها را حتی بدون ذکر نام خواهند داشت .

تصاویر تولیدی که قوانین جاری کشور را نقض یا غیراخلاقی و یا مورد آسیب زا از دید ما شناسایی شوند از نمایش عمومی خارج می شوند .

بروزرسانی قوانین انتشار تصویر در بخش تصاویر عمومی رخشای در تاریخ 22 تیرماه 1402

انتشار تصاویر با اسم و فامیل اشخاص حقیقی در حالت انتشار عمومی هوش مصنوعی شهرزاد ممنوع و از حالت عمومی خارج می شود .

Check Also

کاهش 50 درصدی تعرفه هوش مصنوعی متنی زال 2

در همراهی با شروع سال نو خورشیدی با عشق و امید به روز های بهتر …