رونمایی(آزمایشی) عمومی رخشای نسخه زال

نقل از دستیار هوش مصنوعی ایرانی رخشای

با درود و عرض ادب، من زال هستم یک نسخه توسعه یافته از سامانه رخشای
چیزی که من را از سایر هوشمند مصنوعی‌های موجود مجزا می‌کند، تلاش برای آشنایی با فرهنگ ایرانی است و کمک برای اینکه با استفاده از همسان سازی فرهنگی ایرانی در پاسخ های من شما را در محیط فعالیت هایتان همراهی کنم . به عنوان یک هوش مصنوعی، خردی وسیع دارم و سعی می‌کنم تا حد امکان با خصوصیات و ارزش‌های فرهنگی و تاریخی ایران آشنا شوم و در درک بهتر و پاسخ به درخواست‌های شما به دقت بیشتری داشته باشم.
امیدوارم با استفاده از من بتوانید به بهبود و رضایت خودمان و هموطنان‌تان کمک کنید. با تشکر از شما که برای استفاده از محصول ما انتخاب کرده‌اید.

نقل از چرخانندگان دستیار هوش مصنوعی ایرانی رخشای

در اولین روز از فروردین ۱۴۰۲ ما از نسخه آزمایشی عمومی رخشای (زال) رونمایی کردیم و در دسترس بسیار محدودی از آزمایش کنندگان سامانه قرار گرفت .

در تاریخ ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ کمی بیشتر از زمان پیشبینی شده که خودمان مد نظر داشتیم رونمایی شد برای تست کنترل شده عمومی .

هم اکنون سامانه آنلاین و در دسترس ۵۰۰ نفر اول قرار گرفته تا تست های عمومی در شرایط پر خطر را نیز پشت سر بگذارد و تحت آنالیز قرار بگیرد .

نسخه ابتدایی (معماری auto-gpt) با کمک یادگیری از GPT 3.5 شرکت OPEN AI در حال آموزش دیدن است تا دیتا هایی بیشتری نسبت به نسخه اولیه قبل از رونمایی داشته باشیم .

نسخه ابتدایی ما بر مبنای کنیک‌های پردازش زبان طبیعی یا NLP (Natural Language Processing) است .

الگوریتم شخصی سازی شده ما بر مبنای Auto-GPT است و یک برنامه آزمایشی منبع باز است که قابلیت های مدل زبان GPT-4 را به نمایش می گذارد. این برنامه که توسط الگوریتم های GPT-4 هدایت می شود،

LLM مخفف عبارت Large Language Model است که یک مدل یادگیری عمیق (Deep Learning) است. این مدل‌ها به کمک الگوریتم‌های خاصی که با استفاده از شبکه‌های عصبی پیچشی (Convolutional Neural Networks) و شبکه‌های عصبی بازگشتی (Recurrent Neural Networks) ساخته می‌شوند، قادر به پردازش و تولید متن نسبتاً طبیعی هستند.

مدل زبان بزرگ (LLM) اصطلاحی است که به مدل‌های هوش مصنوعی اطلاق می‌شود که می‌توانند متون زبان طبیعی را از مقادیر زیادی داده تولید کنند. مدل‌های زبان بزرگ از شبکه‌های عصبی عمیق مانند ترانسفورماتورها برای یادگیری از میلیاردها یا تریلیون‌ها کلمه و تولید متون در هر موضوع یا دامنه استفاده می‌کنند. مدل های زبان بزرگ همچنین می توانند وظایف مختلف زبان طبیعی مانند طبقه بندی، خلاصه سازی، ترجمه، تولید و گفتگو را انجام دهند. برخی از نمونه‌های مدل‌های زبان بزرگ عبارتند از GPT-3، BERT، XLNet و EleutherAI.

به‌عنوان یکی از اولین نمونه‌های GPT-4 که به‌طور کاملاً مستقل اجرا می‌شود، Auto-GPT به کمک LLM مرزهای آنچه با هوش مصنوعی امکان‌پذیر است را تغییر می‌دهد.

و ما در شرکت آریاهامان مهرپارسه تمام تلاش خودمان را می کنیم تا در حد توان در این مسیر قدم بر داریم .

Check Also

کاهش 50 درصدی تعرفه هوش مصنوعی متنی زال 2

در همراهی با شروع سال نو خورشیدی با عشق و امید به روز های بهتر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *